تیم جلیلی-پایداری شمشیر را برای قالیباف از رو بستهاند؛
آخرین تجمع این جماعت در واکنش به عدم ابلاغ قانون حجاب -با مصوبه شعام- بود که باعث ورود آرام نیروهای پلیس و سر و صدای سنگین حامیان این جریان شد.
انتقاد شدید پزشکیان از صداوسیما: حق ندارید با تحلیلهای غیر مستند، به تشویش افکار عمومی و سیاهنمایی بپردازید
رئیسجمهور با انتقاد از برخی تحلیلهای غیرواقعبینانه در فضای رسانهای تصریح کرد: در شرایطی که دولت به دلیل ملاحظات ملی و امنیتی امکان بیان برخی واقعیتها را ندارد، رسانه ملی نیز حق ندارد با تحلیل
واعظی: ضروری است اینترنت به شرایط پیش از محدودیتها بازگردد؛ اقلیت مخالف رفع فیلترینگ مانعتراشی نکنند
قائممقام و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه :
🟢نظر ریاست جمهوری و مجموعه دولت آن بوده است که وضعیت اتصال اینترنت به شرایط پیش از اختلال و قطعی بازگردد.
🟢 هرگونه مداخله در مسیر رفع فیلترینگ و اتصال کامل اینترنت میتواند به افزایش نارضایتی عمومی و آسیب به کسبوکارهای وابسته به فضای مجازی منجر شود.
توئیت عجیب محمد مرندی: خیلی مهم! صبر ایران دارد تمام میشود
محمد مرندی، عضو تیم مذاکرهکننده ایران، در واکنش به توئیت محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره حملات اسرائیل به لبنان، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
واکنش معاون اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور به دروغپردازی شبکه ضدایرانی اینترنشنال در مورد استعفای پزشکیان
اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور به دروغپردازی شبکه ضدایرانی اینترنشنال در مورد استعفای پزشکیان
سیدمهدی طباطبایی: اگر کسانی در صدد تضعیف جایگاه رئیسجمهور باشند در برابر ملت،رهبری و قانون اساسی قد علم کردهاند
رئیسجمهور مسئول اجرای قانون اساسی و عالیترین مقام رسمی کشور پس از رهبری است. در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد کرده است که از آزادی و حقوق ملت در قانون اساسی حمایت کند. اگر کسانی در صدد تضعیف این جایگاه باشند در برابر ملت،رهبری و قانون اساسی قد علم کردهاند.
تکلیفشان معلوم است.
این ۴ نفر، شاکی قضایی «اتصال اینترنت بینالملل» هستند / این افراد تحت راهبری یک مقام ابقا شده دولت مرحوم رئیسی دست به شکایت زدهاند*
انتخاب نوشت:
🟢خبرنگار «انتخاب» دقایقی پیش کسب اطلاع کرد که ۴ نفر شاکی حقیقیِ «توقف اتصال اینترنت بینالملل» هستند. این ۴ نفر که گرایش سیاسی آنها کاملاً مشخص
انتقاد ضرغامی از مأموریت پزشکیان به عارف برای اینترنت
عزت الله ضرغامی نوشت:
🟢حکم رئیس جمهور به آقای عارف، برای ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی کشور نوعی موازیکاری و تداخل در وظایف شورایعالی فضای مجازی است. معتقدم این ستاد، همان مشکلات شورایعالی را خواهد داشت.
این آدم نماینده مجلس است یا عامل دشمن؟
در شرایطی که عمده مردم به اینترنت بینالملل دسترسی ندارند این پرسش مطرح شده که مخاطب انتشار این توئیت در شبکه ایکس چه کسانی هستند.
دوباره جنگ میشود یا نه؟ / کیهان: اگر مذاکره کنیم جنگ میشود؛ مذاکره نکنیم جنگ نمیشود
دشمن تنها زمانی دوباره اسیر وسوسه جنگ میشود که تصور کند خسارات متقابل برایش قابل تحمل است و از داخل ایران پالس ضعف و سازش دریافت کند
🔹دشمن اگر همچنان نشانههای قدرتمند استقامت را از ما دریافت کند، قطعاً عقبنشینی میکند